Menu

Veelgestelde vragen

  • Uw account
  • Mijn bestellingeny
  • Betalingen
  • Promoties en kortingen
  • Levering
  • Retourneren en omruilen

Uw accountHoe maak ik een account aan?

Om bij ons een ​​account aan te maken, kiest u de tab "Mijn Account" aan de bovenkant van onze website. Van hieruit kunt u "Account aanmaken" kiezen. Het creëren van een account zal het plaatsen van nieuwe orders versnellen. Het laat ook toe ​​om in te loggen en uw bestaande of voltooide orders op te volgen.

Krijg ik door te registreren automatisch marketing e-mails van u?

Nee, als u onze nieuwsbrief niet wilt ontvangen, is er geen verplichting om in te schrijven. Als u ervoor kiest om onze nieuwsbrief te ontvangen, kan u op elk moment uitschrijven door op de link in de e-mails te klikken.

Ik kan niet inloggen op mijn account

Gelieve te controleren of de email die oorspronkelijk gebruikte dezelfde is als die waarmee u probeert in te loggen. Als u uw wachtwoord niet meer weet, gebruik dan de link 'wachtwoord vergeten' op de inlogpagina, of neem contact op met de Klantendienst

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Gebruik de link op de loginpagina, of neem contact op met de klantendienst en zij kunnen dit opnieuw voor u resetten. Een automatisch gegenereerd wachtwoord wordt rechtstreeks naar uw geregistreerde e-mailadres verzonden.

Zijn mijn accountgegevens veilig bij u?

Ja, de gegevens van uw winkelaccount worden veilig bewaard. Een automatisch gegenereerd wachtwoord wordt rechtstreeks naar uw geregistreerde e-mailadres verzonden. Dit is alleen door uzelf gekend. Om veiligheidsredenen bewaren we geen betalingsgegevens, alleen adres en bestelgegevens.

Mijn bestellingen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Nadat u uw items hebt gekozen, selecteert u de juiste maat door op de product pagina op het drop-down menu e klikken. U geeft dan het gewenste aantal in en kunt op "Voeg toe aan winkelwagen" klikken. U kunt dan ofwel verder winkelen of op de knop "Afrekenen" klikken aan de rechterkant van de pagina. Eenmaal in de afrekenfaze, kunt u uw adres ingeven, een leveringsmethode kiezen en items verwijderen als u van gedachten bent veranderd. Als u al geregistreerd bent, log dan in op uw account om uw adresgegevens op te halen.

Er is een probleem met mijn bestelling, met wie kan ik contact opnemen?

Als u een probleem heeft met uw bestelling, neem dan contact op met onze klantendienst. Hun contactgegevens zijn altijd beschikbaar aan de bovenkant van onze website. Let op: de klant is verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat alle gegevens correct zijn voordat een bestelling wordt geplaatst. Nadat de bestelling is "afgerond", zijn we niet meer in staat om:

  • Items aan uw bestelling toe te voegen/te verwijderen
  • De door u gevraagde maten te veranderen
  • De leveringsmethode te wijzigen
  • Het verzendadres te wijzigen
  • Zendingen te combineren (indien u meer dan één bestelling bij ons heeft geplaatst)
  • Uw bestelling annuleren

Ik kan een item niet in mijn winkelwagen plaatsen

Als het drop-down menu voor de maten niet beschikbaar is, hebben we dit item niet meer in voorraad. Dat zijn meestal promotie-items en er zijn geen plannen om deze items terug in voorraad te ontvangen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak, maar we hebben veel andere ontwerpen op de website waar u uit kunt kiezen.

Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar de items zitten nog steeds in mijn winkelwagen

Als u uw bestelling geplaatst heeft en de items verschijnen nog steeds in uw winkelwagen, controleer dan of u een bevestiging per e-mail heeft ontvangen. De e-mail kan naar de "Junk" map gefilterd zijn via uw spamfilters. Als de betaling in mindering is gebracht op uw rekening en u geen orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantendienst.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen per e-mail

Controleer uw "Junk" map want uw spamfilters kunnen de e-mail daarin geplaatst hebben. Als u geen e-mailbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantendienst met uw naam en e-mailadres en die zal bevestigen of de bestelling geplaatst werd. Controleer ook of de betaling in mindering is gebracht op uw rekening. Als dit het geval is, laat ons dan de transactie-ID weten en wij zullen ons best doen om uw betaling terug te vinden.

Ik heb een bestelling tweemaal geplaatst, wat kan ik doen?

Neem contact op met de klantendienst, zodra u zich bewust wordt van de situatie. Wij zullen ons best doen om de dubbele bestelling te annuleren. Maar als de bestelling verwerkt is, zijn we niet in staat om die te annuleren, maar u kunt de extra items terugzenden onder ons standaard retourbeleid.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

We doen ons best om fouten te voorkomen, maar het kan natuurlijk voorkomen, waarvoor onze excuses. Neem contact op met de klantendienst en zij zullen u een gratis label geven om het verkeerde item terug te sturen en de verzending van het juiste item regelen.

Betalingen

Hoe veilig is uw website?

Het uitchecken op onze website is ten minste128bitveilig.Betalinggegevens worden nooitop onze websiteopgeslagenvoorveiligheidsredenen;uw Pas/Bankgegevensworden veiligverzonden naar één van onze"payment providers"(Paypal ofEBANX)voor verwerking.

Welke betaalmethodes worden aanvaard?

Wij accepteren betaling via MasterCard, VISA en PayPal. Wij accepteren geen laser-kaart of postwissels.

Mijn kaart werd geweigerd

Als uw kaart geweigerd werd, controleer dan of alle gegevens die u hebt ingevoerd wel correct zijn. Het factuuradres dient het adres te zijn waar uw kaart geregistreerd is. Als u uw bestelling plaatst van buiten het Verenigd Koninkrijk, is het mogelijk dat uw bank de betaling om veiligheidsredenen blokkeert. Neem contact op met uw bank om de bestelling te bevestigen.

Als uw kaart nog steeds niet werkt, probeer dan een alternatieve betalingsmethode.Mijn bestelling ging niet door, maar ik denk dat het wel in rekening werd gebracht?

Als een betaling in mindering is gebracht op uw rekening, maar u heeft geen e-mail met bevestiging van uw bestelling ontvangen, controleer dan eerst de "Junk" map van uw e-mailaccount.

Als u geen bevestiging heeft, neem dan contact op met de klantendienst met de transactie-ID van uw betaling en zij zullen dit verder voor u uitzoeken. Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling wordt verzonden, wordt er een verzendingsnota in het pakket bijgesloten. Deze bevat informatie over de items die u besteld heeft en het afleveradres.

Als u een factuur wilt die de prijzen bevat, kunt u dit doen door in te loggen op uw account.

Welke BTW-heffing past u toe? - De BTW-heffing die geldt voor het land waarnaar uw bestelling werd verzonden. In het Verenigd Koninkrijk is dit momenteel 20%.Ik heb een extra toeslag op mijn kaart gekregen na het plaatsen van mijn bestelling, waar is dit voor? - Als u de aankoop van buiten het Verenigd Koninkrijk plaatst kan uw bank extra kosten in rekening brengen voor internationale betalingen. Deze heffing wordt door de bank bepaald en valt buiten onze controle.

Promoties en kortingen

Hoe kan ik gebruik maken van uw 3 voor 2 aanbieding?

De 3 voor 2 aanbieding omvat alle korsetten op onze website met uitzondering van die in het 'Korset van de dag' ("COTD"), Uitverkoop en Tailletraining categorieën. De uitgesloten items hebben een duidelijke zwarte banner aan de bovenkant van elke pagina. Als u de items toevoegt aan uw winkelwagentje en uw verzendmethode selecteert, zal het systeem automatisch het goedkoopste product in mindering brengen.

Het item dat ik in mijn winkelwagen plaatste, is niet langer beschikbaar aan de gereduceerde prijs

Er lopen heel wat verschillende promoties voor onze klanten en daarom veranderen onze prijzen regelmatig. Items worden alleen tegen promotionele prijzen aangeboden gedurende 72 uur waarna ze terug naar de hogere prijs gaan. Hou er rekening mee dat er slechts een beperkt aantal van de items beschikbaar zijn aan de promotieprijs en als die eenmaal verkocht zijn, is de promotie over. Deze items kunnen zeer snel gaan, dus we raden u aan om het item te kopen als u ze voor het eerst ziet.

LeveringWelke koerierdiensten gebruikt u?

  • Standaard 5 tot 12 werkdagen, verzonden via Royal Mail vanuit het Verenigd Koninkrijk
  • Express 3-5 werkdagen verzonden via UPS.

Alle bestellingen die maandag tot en met donderdag (m.u.v. feestdagen) vóór 15.00 uur Britse tijd geplaatst zijn, worden op dezelfde dag verzonden. Bestellingen die na 15:00 Britse tijd op vrijdag worden geplaatst, worden de volgende maandag verzonden.Ik heb geen trackinggegevens voor mijn bestelling ontvangen. - We geven geen trackinggegevens bij de standaardlevering van items. We hebben echter maar heel zelden problemen met deze economische verzendingswijze, dus u kan de bestelling heel spoedig bij u thuis verwachten. UPS trackingnummers worden automatisch verzonden naar uw e-mailadres zodra het item onze Britse magazijn heeft verlaten.Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen? - Om uw bestelling op te volgen, kunt u inloggen op de website van UPS of Royal Mail, afhankelijk van de verzendmethode die u heeft geselecteerd. U kunt dan uw trackinginformatie ingeven en de voortgang van uw pakket zien.Kan ik de gekozen leveringswijze veranderen? - Nadat de bestelling verwerkt werd, zijn we niet meer in staat om enige verandering aan uw bestelling aan te brengen.Wat gebeurt er als men probeert te leveren terwijl ik weg ben?

  • Standaard levering - de koerier gaat op zoek naar een veilige plek rond uw woning, waar ze het pakket zo nodig kunnen achterlaten. Als het pakket te groot is op een veilige plek achter te laten, laat men een kaartje achter met uw volgnummer. U kunt dit gebruiken om een ​​hernieuwde aflevering online af te spreken of u kunt de bestelling persoonlijk afhalen.
  • Express levering - als u niet op het afleveradres bent zal de koerier een kaartje achterlaten met de relevante informatie en het item naar uw lokale sorteercentrum terugbrengen. U moet dan contact opnemen met de koeriersdienst voor meer informatie.

Het adres dat ik opgaf voor mijn bestelling is onvolledig of onjuist. Hoe kan ik dat wijzigen? - Als er een fout op uw bestelling staat, raden wij u aan de klantendienst zo snel mogelijk te contacteren en wij zullen ons best doen om dit voor u op te lossen. Let op: de klant is verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat alle gegevens correct zijn voordat een bestelling wordt geplaatst. Kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen? - Nadat de bestelling verwerkt werd, zijn we niet meer in staat om enige verandering aan uw bestelling aan te brengen. Leveren jullie ook aan PO-BOX / APO-adressen? - Wij kunnen leveren aan PO BOX / APO-adressen, maar dan kunnen de pakketten alleen via standaard levering worden verzonden. UPS levert niet aan PO-BOX / APO-adressen. Ben ik aansprakelijk voor de douanekosten?

  • Alle goederen worden verzonden uit het Verenigd Koninkrijk.
  • Verenigd Koninkrijk of de EU afleveradres - u hoeft geen douanerechten of invoerrechten te betalen, ongeacht de grootte van uw bestelling.

Versturen jullie naar zakelijke adressen? - De levering aan zakelijke adressen is mogelijk van maandag tot vrijdag, maar we kunnen op deze adressen niet leveren op zaterdag. De levertijd is verstreken en ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen - Als u uw items 21 werkdagen na kennisgeving van verzending nog niet ontvangen hebt, kunt u contact opnemen met de klantendienst. We kunnen geen vordering voor een ontbrekend pakket maken vóór 21 werkdagen verlopen zijn.

Retourneren en omruilenWat is uw retourbeleid?

Wij voeren een 30 dagen omruilbeleid op alle aankopen vanaf de datum van verzending. Als u om welke reden dan ook niet 100% tevreden bent met uw aankoop, volg dan de retourprocedure op de achterkant van uw verzendingsnota. Zie ons retourbeleid voor meer informatie. Als u niet tevreden bent met uw goederen, betalen wij uw aankoop terug mits u ons dit meldt binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen en de goederen geretourneerd worden in overeenstemming met ons retourbeleid.Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Als je items van je bestelling om wat voor reden dan ook wenst te retourneren, klik hier.

Moet ik extra verzendkosten betalen voor de omruiling?

De verzendkosten van de retourzending is de verantwoordelijkheid van de koper. Maar we betalen de verzendingskosten van het omruilartikel terug naar u via de standaard verzendoptie.

Kan ik promotionele artikelen uit de 3 voor 2 aanbieding terugsturen?

Artikelen die onder de 3 voor 2 aanbieding vallen ook onder onze 30 dagen omruilgarantie. Als u een enkel item terugstuurt en geen alternatief artikel selecteert voor het omruilen, heeft u geen recht op restitutie. Het korset dat u terugstuurt wordt beschouwd als het 'gratis' item.

Ik bestelde de verkeerde maat voor mijn omruiling, kan ik dit nog terugsturen?

We realiseren ons dat de juiste maat opgeven voor korsetten moeilijk kan zijn, dus moedigen klanten aan om onze 30 dagen omruilgarantie te gebruiken en ons zo vaak als nodig is binnen de 30 dagen tot u de maat en de stijl heeft die u nodig heeft. Bij het terugsturen van uw bestelling kunt u de verpakking opnieuw gebruiken waarin uw bestelling geleverd werd.

Ik wil graag mijn aankopen omruilen voor duurdere items, hoe doe ik dat?

Volg de retourprocedure op de achterkant van uw factuur. Als het vervangartikel duurder is, zal iemand van de klantendienst contact met u opnemen voor de bijbetaling.

Ik zou graag items toevoegen aan mijn omruiling, is dit mogelijk?

Als u extra items wilt kopen, kunt u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.

Ik heb mijn artikel teruggestuurd voor een andere maat, de prijs op de website is veranderd, zal ik waar nodig moeten bijbetalen/geld terugkrijgen?

Als u uw item omruilt voor een andere maat is er geen sprake van bijbetalen of terugkrijgen indien de geadverteerde prijs veranderd is.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, moet ik betalen om het terug te sturen?

We doen ons best om fouten te voorkomen, maar het kan natuurlijk voorkomen, waarvoor onze excuses. In het geval dat u een defecte item hebt ontvangen - stuur alstublieft een bericht toe [email protected] wij zullen u zo snel mogelijk helpen om verdere ongemak te voorkomen.

Hoe lang duurt het om teruggestuurde artikelen te verwerken?

We beginnen met de verwerking van uw teruggestuurde artikelen na ontvangst van uw trackinginformatie en bevestiging van de levering. Als u ervoor heeft gekozen om uw goederen om te ruilen en de vervangende producten zijn op voorraad, worden die dezelfde werkdag verzonden via de standaard 2-3 dagen levermethode. Als u om een terugbetaling verzoekt, duurt het tot 5 werkdagen voor uw account wordt gecrediteerd.

Wat gebeurt er als ik mijn vervangend artikel meteen nodig hebt?

Als u voor omruiling hebt gekozen en het vervangend artikel de volgende dag nodig hebt, raden wij u aan uw oorspronkelijke bestelling te retourneren voor een volledige terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen met de keuze voor een "Express" levering.

Volg ons

© Corset Story Ltd
Corset Story Ltd
Registered Office: Unit B, 20 Harriott Drive, Heathcote Industrial Estate, Warwick, CV34 6TJ, United Kingdom
Company registration 7322670, VAT No: GB 944943881, FR 09540072428, IE 9820589R, DE 283798189, AT 684889983, ES N8262524E, BE 0843407674, FI 26131586 , IT00159849991, NL 823967530